29 Aralık 2014 Pazartesi

AL İ İMRAN AYET 49 (ONU) israil ogullarına bir resul olarak (gönderecek de o şöyle diyecek ) BEN size rabbinizden bir mucuzeyle geldim ben size çamurdan kuş biçiminde bir yaratık biçimlerim  de içine üflerim ALLAH ın izniyle derhal bir kuş olur yine ALLAH ın izniyle körü abraşı iyi eder ölüleri diriltirim evlerinizde ne yiyor  ve biriktiyorsanız size haberveririm elbette bundaeger iman edecekseniz size şüphesiz bir ibret vardır 

50 ( BİR DE ) tevrat tan önümüzde  bulunanın onaylayıp dogrulayıcı olarak ve size haram kılınanların bazısını size helal kılmak için (gönderildim ) size RABBİNİZDEN bir mücüze getirdim  ARTIK  ALLAH tan korkun da bana itaat edin 

51 şüphe yok ki ALLAH benimde rabbim sizinde rabbinizdir onun için hep ona ibadet edin işte bu dogru yoldur 

52 bunu üzerine isa onların inkar edecegini hissettiginde  kim benim yardımcılarım ALLAH a (giden yolda ) dedihavariler şöyle dediler biz ALLAH ın yardımcılarıyız  biz ALLAH a iman ettik bizim imanı lekesiz müslümanlardan oldugumuza şahit ol 

53 ey RABBİMİZ indirdigine iman ettik rasulünün ardınca gittik şimdi bizi o şahitlerle beraberyaz 

54 ( digerleri ise isa yı öldürmek için ) tuzak kur dular ALLAH onların bu tuzaklarını  bozdu ALLAH tuzak bozanların en iyisidir 




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder