6 Mart 2017 Pazartesi

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

şuara süresi ayet 81
وَالَّذِي يُمِيتُنِي ثُمَّ يُحْيِينِ
Vellezî yumîtunî summe yuhyîni.
şuara süresi ayet 82
وَالَّذِي أَطْمَعُ أَن يَغْفِرَ لِي خَطِيئَتِي يَوْمَ الدِّينِ
Vellezî atmeu en yagfira lî hatîetî yevmed dîn(dîni).
şuara süresi ayet 83
رَبِّ هَبْ لِي حُكْمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ
Rabbi heb lî hukmen ve elhıknî bis sâlihîn(sâlihîne).
şuara süresi ayet 84
وَاجْعَل لِّي لِسَانَ صِدْقٍ فِي الْآخِرِينَ
Vec’al lî lisâne sıdkın fîl âhırîn(âhırîne).
şuara süresi ayet 85
وَاجْعَلْنِي مِن وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعِيمِ
Vec’alnî min veraseti cennetin naîm(naîmi).
şuara süresi ayet 81
o benin öldürür sonra da diriltir 
şuara süresi ayet 82
ceza gününde benim günahlarımı bagışlamasını niyaz ederim 
şuara süresi ayetr 83
ey rabbim bana hüküm ver beni güzel ve dogru insanların arasına kat 
şuara süresi ayet 84
bana sonrakiler arasında güzelce anılmayı nasip et 
şuara süresi ayet 85
beni naim cennetinin varislerinden  biri yap 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder