14 Mart 2017 Salı

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu


şuara  süresi ayet 106

إِذْ قَالَ لَهُمْ أَخُوهُمْ نُوحٌ أَلَا تَتَّقُونَ ﴿١٠٦﴾
İz kâle lehum ahûhum nûhun e lâ tettekûn(tettekûne).
şuara süresş ayet 107
إِنِّي لَكُمْ رَسُولٌ أَمِينٌ ﴿١٠٧﴾
İnnî lekum resûlun emîn(emînun).
şuara süresi ayet 108
وَمَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِيَ إِلَّا عَلَى رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿١٠٩﴾
Ve mâ es’elukum aleyhi min ecrin, in ecriye illâ alâ rabbil âlemîn(âlemîne).
şuara süresi ayet 110
فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَطِيعُونِ ﴿١١٠﴾
Fettekûllâhe ve atîûni.
şuara süresi ayet 111
قَالُوا أَنُؤْمِنُ لَكَ وَاتَّبَعَكَ الْأَرْذَلُونَ ﴿١١١﴾
Kâlû e nu’minu leke vettebeakel erzelûn(erzelûne).
şuara süresi ayet 112
قَالَ وَمَا عِلْمِي بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿١١٢﴾
Kâle ve mâ ilmî bimâ kânû ya’melûn(ya’melûne).
şuara süresi ayet 113
إِنْ حِسَابُهُمْ إِلَّا عَلَى رَبِّي لَوْ تَشْعُرُونَ ﴿١١٣﴾
İn hısâbuhum illâ alâ rabbî lev teş’urûn(teş’urûne).
şuara süresi ayet 114
وَمَا أَنَا بِطَارِدِ الْمُؤْمِنِينَ ﴿١١٤﴾
Ve mâ ene bi târidil mu’minîn(mu’minîne).
şuara süresi ayet 115
إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿١١٥﴾
İn ene illâ nezîrun mubîn(mubînun).
şuara süresi ayet 106
o zaman kardeşleri nüh onlara şöyle demişti siz ALLAH tan korkmaz mısınız 
şuara süresi ayet 107
haberiniz olsun ben size gönderilen güvenilir bir rasulüm
şuara süresi ayet 108
gelin ALLAH tan korkun bana itaat edin 
şuara süresi ayet 109
bunun için sizden bir karşılık istemiyorum  benim karşılıgımı ancak alemlerin rabbi verecektir 
şuara süresi ayet 110
 gelin ALLAH tan korkun bana itaat  edin 
şuara süresi ayet 111
sana [ toplumun] en degersizleri
uymuşken biz hiç sana inanır mıyız dediler 
şuara süresi ayet 112 115
onların ne yaptıgı hakkında benim ne  bilgim  olabilir onların hesabı yalnızca  rabbime aittir keşke bunu bilseler ben müminleri kovamam ben sadece açık bir uyarıcıyım dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder