19 Mart 2017 Pazar

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu



şuara süresi ayet 126

فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَطِيعُونِ ﴿١٢٦﴾
Fettekullâhe ve atîûni.
şuara süresi 127
وَمَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِنْ أَجْرِيَ إِلَّا عَلَى رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿١٢٧﴾
Ve mâ es’elukum aleyhi min ecrin, in ecriye illâ alâ rabbil âlemîn(âlemîne).
şuara süresi ayet 128
أَتَبْنُونَ بِكُلِّ رِيعٍ آيَةً تَعْبَثُونَ ﴿١٢٨﴾
E tebnûne bi kulli rîın âyeten ta’besûn(ta’besûne).
şuara süresi ayet 129
وَتَتَّخِذُونَ مَصَانِعَ لَعَلَّكُمْ تَخْلُدُونَ ﴿١٢٩﴾
Ve tettehızûne mesânia leallekum tahludûn(tahludûne).
şuara süresi ayet 130
وَإِذَا بَطَشْتُم بَطَشْتُمْ جَبَّارِينَ ﴿١٣٠﴾
Ve izâ betaştum betaştum cebbârîn(cebbârîne).
şuara süresi ayet 126
gelin ALLAH tan korkun bana itaat edin 
şuara süresi ayet 127
bunun için sizden bir karşılık istemiyorum benim karşlıgımı ancak alemlerin rabbi verecektir 
şuara süresi ayet 128
siz her tepeye bir alamet bina yapıp oynayıp eglenir misiniz 
şuara süresi ayet 129
 siz ebedi kalacagınızı sanarak malikaneler mi yapıyorsunuz 
şuara süresi ayet 130
hem tuttugunuz  zaman acımasızca tutuyorsunuz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder