19 Mart 2017 Pazar

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

şuara süresi ayet 131
فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَطِيعُونِ ﴿١٣١﴾
Fettekullâhe ve atîûni.
şuara süresi ayet 132
وَاتَّقُوا الَّذِي أَمَدَّكُم بِمَا تَعْلَمُونَ ﴿١٣٢﴾
Vettekûllezî emeddekum bimâ ta’lemûn(ta’lemûne).
şuara süresi ayet 133
أَمَدَّكُم بِأَنْعَامٍ وَبَنِينَ ﴿١٣٣﴾
Emeddekum bi en’âmin ve benîn(benîne).
şuara süresi ayet 134
وَجَنَّاتٍ وَعُيُونٍ ﴿١٣٤﴾
Ve cennâtin ve uyûn(uyûnin)
şuara süresi ayet 135
إِنِّي أَخَافُ عَلَيْكُمْ عَذَابَ يَوْمٍ عَظِيمٍ ﴿١٣٥﴾
İnnî ehâfu aleykum azâbe yevmin azîm(azîmin).
şuara süresi ayet 131
gelin ALLAH tan korkun bana itaat edin
şuara süresi ayet 132
size bildiginiz şeylerle yardım eden ALLAH tan korkun
şuara süresi ayet 133 134
o size hayvanlarla çocuklarla bahçelerle pınarlarla yardım etmektedir
şuara süresi ayet 135
şüphesiz  ben size büyük günün azabının [ başınıza gelmesinden ] korkuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder