14 Şubat 2017 Salı

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

furkan süresi ayet 27
وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَى يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا ﴿٢٧﴾
Ve yevme yeadduz zâlimu alâ yedeyhi yekûlu yâ leytenîttehaztu mear resûli sebîlâ(sebîlen).
furkan süresi ayet 28
يَا وَيْلَتَى لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا ﴿٢٨﴾
Yâ veyletâ leytenî lem ettehız fulânen halîlâ(halîlen)
furkan süresi ayet 29
لَقَدْ أَضَلَّنِي عَنِ الذِّكْرِ بَعْدَ إِذْ جَاءنِي وَكَانَ الشَّيْطَانُ لِلْإِنسَانِ خَذُولًا ﴿٢٩﴾
Lekad edallenî aniz zikri ba’de iz câenî, ve kâneş şeytânu lil insâni hazûlâ(hazûlen).
furkan süresi ayeti 30
وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا ﴿٣٠﴾
Ve kâler resûlu yâ rabbi inne kavmîttehazû hâzâl kur’âne mehcûrâ(mehcûran).
furkan süresi ayet 27
o gün zalim pişman olacak şöyle diyecek eyvah keşke peygamberle birlikte bir yol tutsaydım

furkan süresi ayet 28
eyvah keşke filanı dost edinmeseydim 
furkan süresi ayet 29
vallahi o [ögüt olan kur an ] bana geldikten sonra beni ondan saptırdı  şeytan insanı işte böyle orta yerde bırakıverendir 
furkan süresi ayet 30
peygamber de ey rabbim benim halkımı bu kur anı terk edip [ona uymadı ] diyecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder