24 Şubat 2017 Cuma

BUDA AŞIKLAR KER VANI DİYELİM
RİYADAN GÖSTERİŞTEN RABBİME SIGINIRIM

işte aşıklar hep aşkıyla buluşmak24-2 -2017 işter günlerden cuma cumada ilk dört rekatı kıldım şaşırmıştım dört diye iki rekat kılmıştım sonra hemen dört rekat daha kıldım o anda bir içime bir hal oldu ve duva etmeye başladım sevmek çok önemli sevginin oldugu heryerde güler açar RABBİM EVLERİNİZE sevgiyi doldursun huzuru doldursun sevgi olursa hepsi olur bende duva ederken doslarıma sevdiklerime ve birden dedimki benim ruhumu secde de cennet bahçesinde al yarrabim sevenin sevdiginin yanına yatır diye o arada öyle gülerek  güler yüzlü nurundan gözlerim kamaştı ve dişleri incigibiydi tarifi çok zor okadar muhteşem güzel gülüşüne kurbanım canım peygamberim ayaklarını ucuyla ayaklarını altını öpesim peygamberim topragın üstünüde şöyle yer gösteriyordu yuvarlak bura bura dercesine yerin yerin burada dercesine medinede ve gülerek hemen giti rabbim senin kapına kurbanım seveni sevdiginden ayırma sevenin sevdigine kavuştur ve yanına yatır sen ol dersen olur sevenin sevdiginin hatırına dünya boş aman ha aman ha sakınsakın sizlere bir şey söylemek isterim herkes vasiyet eder ölmeden ben de derim ki nerde olursanız olun ne halde olursanız olun temiz olun aptesli olun ve namazı bırakmayın kılın çünkü nama insanın bineyi kabirde nurdur cehendeme surdur çünkü bu aşk işidir namaz seven sevdigine kalu belada verdigi sözdür seven sevdigine fedakarlık eder bunu misali örne vercek olursam babam rahmetli sonanlarında bile namaz zorlandıgında yatıgı yerden ima ile kılıyordu ölmeden önce melekler gelir güzel kokuları sürdü ve dediki ben zorlanıyorum kuran okuda duva edelim bende sen biliyorsun okuda biz dinliyelim dedim ben tıkanıyorum sen oku okudum duva etdim ederken kokuları yatıgı yerlere evin heryerine sürdürdü bizler sürdürdü ben oturdugum yer gece kondu oldundan dolayı kendisi ihtiyacını dışarıya çıkıyordu devamlı yanında baktıgım için akşamları sabaha kadar uyur uyanık baktıgım için sahabeyi anlatırdı onların acılarını düşünür kendi acısın yoksayardı ve şükür ederdi ve dedim artık dışarı çıkmak yok ben örde yap   dökerim yüksünme dedim tama dedi ve sonra sendeledi çün kü artık vakit gelmişti melekler geldiydi eve ve saradı soldu ve dediki yanımda hep kalderdi kuran oku diye söylerdi ve esma zikrine başladım  tehvit kelime yi şahadet getirerek ayaucunda kuran başucunda kuran ve esma zikiri çekere ruhunu teslim eti ve öyle acele etdik ki yerine yatırmaya hiç engel kalmadı çıkmadı suratle yatırdık yerine ve dagıldı herkes ve eve geldigimde uykuya daldıgımda birde baktım babam gülerek elinde ceketi eve geliyor aşıklar böyle olur birde diyordu bak ömer bak ömer benim kabrimin yanında babamın kabrinin yanında ömer diye birisi yok sadece saliha annesinin yanında yatıyor yaşamak önemli aman ha aman namaza başlayın kılmıyorsanız çünkü çok zor namaz sız hayat yıkılmaya mahkum kalmış evlere benzer kaplerinizi allah ve rasulünü nuruyla doldurun güzel müminler nufuz cüzdanında müslüman yazmakla olmuyor müslümanlı yaşamakla oluyor ALLAH VE RASULÜNE EMANET KALIN GÜZEL MÜMİNLER
ÖLÜM VAR ÖLÜM
GELMEZ SANDIĞIN O AN MUTLAK GELECEK,
BİTMEZ SANDIĞIN ÖMRÜN SONA ERECEK,
ELBET BIRGUN SIRA SANA GELECEK,
UNUTMA KARDESİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...
GECE GÜNDÜZ EĞLENİRSİN DOYMAZSIN,
ARAYIPTA DOĞR YOLU BULMAZSIN,
BİRKEZ OLSUN SECDEYE BAŞ KOYMAZSIN,
UNUTMA KARDEŞİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...
NEYİNE GÜVENİR VURDUM DUYMAZ OLURSUN,
SÖYLENENE KULAK VERMEZ UYMAZ OLURSUN,
ENINDE SONUNDA SENDE PİŞMAN OLURSUN,
UNUTMA KARDEŞİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...
AZRAİL GELEREK RUHU TENDEN ALACAK,
SON SEFESI VERINCE BEDEN CANSIZ KALACAK,
SÜREN DOLUP VADEN TAMAMLANACAK,
UNUTMA KARDESİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...
TÜKENİP BİTMEDEN VAR İKEN SÜREN,
VER ARTIK KENDİNE BIR ÇEKİ DÜZEN,
YAPTIĞIN HERSEYİ VAR GÖREN BİLEN,
UNUTMA KARDESİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...
GAFLETE DÜŞEREK DALMA SAKIN RÜYAYA,
NEFSİNE YENİLEREK KANMA FANİ DÜNYAYA,
ŞEHADET GETİREREK YÖNEL YÜCE MEVLAYA,
UNUTMA KARDESİM ÖLÜM VAR ÖLÜM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder