18 Ocak 2015 Pazar

Nikah Hutbesi

Şüphesiz ki hamd, Allah'a mahsustur. Ona hamd eder, Ondan yardım diler ve yine Ondan mağfiret dileriz. Nefislerimizin şerrinden ve amellerimizin kötülüklerinden Allah'a sığınırız.
Allah'ın hidayet ettiğini kimse saptıramaz, Allah'ın saptırdığını da kimse hidayet edemez. Şehadet ederim ki, Allah'tan başka ilâh yoktur. O birdir, ortağı yoktur. Ve yine şehadet ederim ki, Hz. Muhammed (sav), Onun kulu ve resulüdür.
"Ey iman edenler, Allah'tan korkun ve doğru söz söyleyin."

Evlenene Yapılacak Dua

Allah sana bereket versin, üzerinize bereket yağdırsın ve ikinizi her türlü hayırda bir arada tutsun.

Evlenen Birisinin, Eşinin Yanına Girince Okuyacağı Dua

Allahım, Senden ailemin ve onda yarattığın şeylerin hayrını dilerim; onun şerrinden ve onda var ettiğin şeylerin şerrinden Sana sığınırım.
Allahım, Sen takdir edersin, ben edemem. Sen bilirsin, ben bilemem. Sen, bütün gaybları bilensin. Eğer (ismini söyleyerek) falan benim dinim, dünyam ve ahiretim hakkında hayırlı ise, onu bana nasip et. Eğer ondan başkası dinim, dünyam ve ahiretim hakkında hayırlı ise onu bana nasip et.

Eşiyle İlişkiye Girmek İstediği Zaman

Allah'ın ismiyle, Allahım, bizi şeytandan ve şeytanı da bize rızık olarak vereceğin (evlad-ü iyal) den uzaklaştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder