25 Nisan 2016 Pazartesi

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu
meryem süresi ayet 6
يَرِثُنِي وَيَرِثُ مِنْ آلِ يَعْقُوبَ وَاجْعَلْهُ رَبِّ رَضِيًّا ﴿٦﴾
Yerisunî ve yerisu min âli ya’kûbe vec’alhu rabbî radıyyâ(radıyyen).
meryem süresi ayet 7
يَا زَكَرِيَّا إِنَّا نُبَشِّرُكَ بِغُلَامٍ اسْمُهُ يَحْيَى لَمْ نَجْعَل لَّهُ مِن قَبْلُ سَمِيًّا ﴿٧﴾
Yâ zekeriyyâ innâ nubeşşiruke bi gulâminismuhu yahyâ lem nec’al lehu min kablu semiyyâ(semiyyen).
meryem süresi ayet 8
قَالَ رَبِّ أَنَّى يَكُونُ لِي غُلَامٌ وَكَانَتِ امْرَأَتِي عَاقِرًا وَقَدْ بَلَغْتُ مِنَ الْكِبَرِ عِتِيًّا ﴿٨﴾
Kâle rabbî ennâ yekûnu lî gulâmun ve kânetimraetî âkıran ve kad belagtu minel kiberi ıtiyyâ(ıtiyyen).
meryem süresi ayet 9

قَالَ كَذَلِكَ قَالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَيَّ هَيِّنٌ وَقَدْ خَلَقْتُكَ مِن قَبْلُ وَلَمْ تَكُ شَيْئًا ﴿٩﴾
Kâle kezâlike, kâle rabbuke huve aleyye heyyinun ve kad halaktuke min kablu ve lem teku şey’â(şey’en).
meryem süresi ayet 10
قَالَ رَبِّ اجْعَل لِّي آيَةً قَالَ آيَتُكَ أَلَّا تُكَلِّمَ النَّاسَ ثَلَاثَ لَيَالٍ سَوِيًّا ﴿١٠﴾
Kâle rabbic’al lî âyeh(âyeten), kâle âyetuke ellâ tukellimen nâse selâse leyâlin seviyyâ(seviyyen).
meryem süresi ayet 6
bana varis olsun yaküb un ailesine de varis olsun ey rabbim onu razı olduklarından kıl 
meryem süresi ayet 7
(ALLAH şöyle buyurdu ) ey zekeriya haberin olsun biz sana adı yahya olan bir  ogul müjdeliyoruz bunudaha önce hiç kimseye isim olarak vermemiştik 
meryem süresi ayet 8
ey rabbim hanımım kısır ben de yaşlılıgın son hadine ulaşmışken benim nasıl oglum olacak dedi
meryem süresi ayet 9
böyle olacak dedi senin rabbin bu benim için kolaydır daha önce seni sen hiçbir şey degilken yarattım dedi 
meryem süresi ayet 10
ey rabbim bana ( çocugumun olacagına dair ) bir işaret ver dedi senin işaretin sapasaglam oldugun halde üçgün insanlara söz söylememendir dedi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder