25 Nisan 2016 Pazartesi

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

meryem  süresi ayet 1
كهيعص ﴿١﴾
Kâf, hâ, yâ, ayn, sâd.
meryem süresi ayet 2
ذِكْرُ رَحْمَةِ رَبِّكَ عَبْدَهُ زَكَرِيَّا ﴿٢﴾
Zikru rahmeti rabbike abdehu zekeriyyâ.
meryem süresi ayet 3

إِذْ نَادَى رَبَّهُ نِدَاء خَفِيًّا ﴿٣﴾
İz nâdâ rabbehu nidâen hafiyyâ(hafiyyen).
meryem süresi ayet 4
قَالَ رَبِّ إِنِّي وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّي وَاشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَيْبًا وَلَمْ أَكُن بِدُعَائِكَ رَبِّ شَقِيًّا ﴿٤﴾
Kâle rabbî innî ve henel azmu minnî veştealer re’su şeyben ve lem ekun bi duâike rabbî şakıyyâ(şakıyyen)
meryem süresi ayet 5
وَإِنِّي خِفْتُ الْمَوَالِيَ مِن وَرَائِي وَكَانَتِ امْرَأَتِي عَاقِرًا فَهَبْ لِي مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا ﴿٥﴾
Ve innî hıftul mevâliye min verâî ve kânetimraetî âkıran fe heb lî min ledunke veliyyâ(veliyyen)
meryem süresi ayet 1
kaf he ya ayn sad 

meryem süresi ayet 2
bu rabbinin kulu zekeriya yı rahmetle anmasıdır 
meryem süresi ayet 3
bir zamanlar o rabbine gizli bir şekilde duga etmişti 
meryem süresi ayet 4
o şöyle demişti ey rabbim işte ben  artık benim kemiklerim zayıfladı saçlarım agardı rabbim sana ettigim dugalarla hiçbir zaman bedbaht olmadım 
meryem süresi ayet 5
bu halimde ben arkamdan gelecek akrabalarım hakkında endişeliyim hanımım da kısır bulunuyor bunun için bana katından ( senin dinini teblig edecek) bir çocuk bahşet dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder