31 Ocak 2016 Pazar

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

YÜSUF SÜRESİ AYET 51
قَالَ مَا خَطْبُكُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ يُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ مَا عَلِمْنَا عَلَيْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِيزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِينَ ﴿٥١﴾
Kâle mâ hatbukunne iz râvedtunne yûsufe an nefsihî, kulne hâşe lillâhi mâ alimnâ aleyhi min sûin, kâletimraetul azîzil âne hashasal hakku ene râvedtuhu an nefsihî ve innehu le mines sâdikîn(sâdikîne).
YÜSUF SÜRESİ AYET 52
ذَلِكَ لِيَعْلَمَ أَنِّي لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَيْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ يَهْدِي كَيْدَ الْخَائِنِينَ ﴿٥٢﴾
Zâlike li ya’leme ennî lem ehunhu bil gaybi ve ennallâhe lâ yehdî keydel hâinîn(hâinîne).
YÜSUF SÜRESİ AYET 53
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّيَ إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٥٣﴾
Ve mâ uberriu nefsî, innen nefse le emmâretun bis sûi illâ mâ rahime rabbî, inne rabbî gafûrun rahîm(rahîmun).
YÜSUF SÜRESİ AYET
54
 
وَقَالَ الْمَلِكُ ائْتُونِي بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِي فَلَمَّا كَلَّمَهُ قَالَ إِنَّكَ الْيَوْمَ لَدَيْنَا مِكِينٌ أَمِينٌ ﴿٥٤﴾
Ve kâlel meliku’tûnî bihî estahlishu li nefsî, fe lemmâ kellemehu kâle innekel yevme ledeynâ mekînun emîn(emînun).
YÜSUF SÜRESİ AYET 55
قَالَ اجْعَلْنِي عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّي حَفِيظٌ عَلِيمٌ ﴿٥٥﴾
Kâlec’alnî alâ hazâinil ard(ardı), innî hafîzun alîm(alîmun).
YÜSUF SÜRESİ AYET 51
KIRAL kadınlara yüsuf un (erkekliginden ) yararlanmaya kalkıştıgında maksadınız neydi dedi ALLAH yemin olsun ki biz onun hakkında bir kötülük bilmiyoruz dediler ulu kişinin hanımı şimdi gerçek ortaya çıktı evet ben onun kendisinden (erkekliginden ) yararlanmak istedim muhakkak o sözü dogru olanlardandır dedi
YÜSUF SÜRESİ AYET 52
(YÜSUF şöyle dedi) (ulu kişi) şunu bilsin ki ben gıyabında ona ihanet etmedim gerçekten ALLAH hainlerin hilesinibaşarıya ulaştırmaz
YÜSUF SÜRESİ AYET 53
BEN nefsimi temize çıkarmam çünkü nefis daima kötülük emretmektedir rabbimin merhamet ettigi bunun dışındadır çünkü rabbin çok bagışlayan çok acıyandır
YÜSUF SÜRESİ AYET 54
KRAL onu bana getirin onu kendime tahsiz edeyim dedi onunla konuştugunda sen bugün yanımızda bir makam mevki sahibi güvenilir birisin dedi
YÜSUF SÜRESİ AYET 55
BENİ yer yüzünün hazineleriyle görevlendir çünkü ben iyi korur iyi bilirim dedi
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder