2 Haziran 2015 Salı

[​IMG]



en am süresi ayet 161
قُلْ إِنَّنِي هَدَانِي رَبِّي إِلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ دِينًا قِيَمًا مِّلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
Kul innenî hedânî rabbî ilâ sırâtın mustekîm(mustekîmin) dînen kıyamen millete ibrâhîme hanîfâ(hanîfen), ve mâ kâne minel muşrikîn(muşrikîne).
en am süresi ayet 161
de ki şüphesiz rabbim beni dosdogru bir yola ulaştırdı sapasaglam dosdogru olan ALLAH I BİRLEYEN İBRAHİMİN dinine ulaştırdı o müşriklerden degildir
en am süresi ayet 162 163
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Kul inne salâtî ve nusukî ve mahyâye ve memâtî lillâhi rabbil âlemîn(âlemîne).
لاَ شَرِيكَ لَهُ وَبِذَلِكَ أُمِرْتُ وَأَنَاْ أَوَّلُ الْمُسْلِمِينَ
Lâ şerîke lehu, ve bi zâlike umirtu ve ene evvelul muslimîn(muslimîne).
en am süresi ayet162 163
de ki benim namazım ibadetim hayatım ölümüm alemlerin rabbi olan ALLAH ındır onun ortagı yoktur ben bunu la emrolundugum ve ben ALLAH a boyun egip teslim olanların ilkiyim
en am süresi ayet 164
قُلْ أَغَيْرَ اللّهِ أَبْغِي رَبًّا وَهُوَ رَبُّ كُلِّ شَيْءٍ وَلاَ تَكْسِبُ كُلُّ نَفْسٍ إِلاَّ عَلَيْهَا وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى ثُمَّ إِلَى رَبِّكُم مَّرْجِعُكُمْ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ فِيهِ تَخْتَلِفُونَ
Kul e gayrallâhi ebgî rabben ve huve rabbu kulli şey’in, ve lâ teksibu kullu nefsin illâ aleyhâ, ve lâ teziru vâziratun vizra uhrâ, summe ilâ rabbikum merciukum fe yunebbiukum bimâ kuntum fîhi tahtelifûn(tahtelifûne).
en am süresi ayet 164
de ki o herşeyin rabbi iken ben ALLAH tan başka rab istermiyim herkesin kazandıgı ancak kendi boynuna geçer hiç bir günahkar başkasını günahını yüklenemez sonra hepiniz dönüp rabbinize varacaksınız o zaman o size görüş ayrılıgına düştügünüz gerçegi haber verecektir
en am süresi ayet 165
وَهُوَ الَّذِي جَعَلَكُمْ خَلاَئِفَ الأَرْضِ وَرَفَعَ بَعْضَكُمْ فَوْقَ بَعْضٍ دَرَجَاتٍ لِّيَبْلُوَكُمْ فِي مَا آتَاكُمْ إِنَّ رَبَّكَ سَرِيعُ الْعِقَابِ وَإِنَّهُ لَغَفُورٌ رَّحِيمٌ
Ve huvellezî cealekum halâifel ardı ve rafea ba’dakum fevka ba’dın deracâtin li yebluvekum fî mâ âtâkum, inne rabbeke serîul ikâbi ve innehu le gafûrun rahîm(rahîmun).
en am süresi ayet 165
o sizi yer yüzünün halifeleri yapan bazınızın bazınızdan derecelerle üstün kılandır bunun hikmeti ise sizi size verdigi şeylerde imtahan etmektir şüphe yok ki senin rabbin cezalandırmasın şiddetli olandır şüphesiz o çok bagışlayan çok acıyandır
 burda son buldu en am süresi
bundan sonra nasip olursa A RAF  SÜRESİ DEVAM EDECEYİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder