17 Ocak 2015 Cumartesi

CAMİYE GİDERKEN OKUNACAK DUGA
Camiye Giderken
Allah'ın ismiyle; Allah'a iman ettim; Allah'a tevekkül ettim; havi ve kuvvet sadece Allah iledir. Allahım, Sana dua dua yalvaranların ve bu (ibadete) çıkışımın yüzü suyu hürmetine, -zira ben ne azgınlık, ne taşkınlık, ne gösteriş ve ne de baş-kalan duysun diye çıkmadım, ben rızanı talep ve gazabından korunmak için çıktım- Senden beni ateşten korumanı ve Cennete koymanı istiyorum.
Allahım, kalbime nur, lisanıma nur, gözüme nur, kulağıma nur ihsan eyle; sağımdan nur, arkamdan nur, önümden nur ver ve üstümden nur, altımdan nur lütfet.
Benim için bir nur takdir et; sinirlerimde nur, etimde nur, kanımda nur, saçımda nur, cildimde nur kıl ve bütün benliğimi tepeden tırnağa nur eyle. Nurumu büyüt, bana nur lütfeyle Allahım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder