12 Mayıs 2015 Salı

Gel gel gel gel efendimSeyranın güzel seni seyretmek cihana bedel x2Aşka gelirim yanar eririm ben can veririmSenin yoluna... x2Gel gel gel gel efendimSeyranın güzel seni seyretmek cihana bedel x2Derdim çok olur aşka doyulur Can feda olur senin yoluna x2Gel gel gel gel efendimSeyranın güzel seni seyretmek cihana bedel x2Yak beni yandır,çoştuğum andır gönül hayrandırSenin yoluna... x2 Gel gel gel gel efendimSeyranın güzel seni seyretmek cihana bedel -




Besmelesiz çıkma yola,Kuran, sünnet bize kalem,
Medine'de ol Rasule, Medine'deki O Güle ♥ Baksam ağlayı ağlayı..
Mekke, Medine yollari,
Gezemedim o illeri,
Mis kokan o beldeleri,
Gezsem ağlayı ağlayı..

Bedir, Uhud, Hendeklerde,
Nice şehit var o yerde,
Dualar edin her yerde,
Etsem ağlayı ağlayı..

Mekke, Medine yollari,
Gezemedim o illeri,
Mis kokan o beldeleri,
Gezsem ağlayı ağlayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder