19 Mayıs 2015 Salı

[​IMG]
EN AM SÜRESİ AYET 80

وَحَآجَّهُ قَوْمُهُ قَالَ أَتُحَاجُّونِّي فِي اللّهِ وَقَدْ هَدَانِ وَلاَ أَخَافُ مَا تُشْرِكُونَ بِهِ إِلاَّ أَن يَشَاء رَبِّي شَيْئًا وَسِعَ رَبِّي كُلَّ شَيْءٍ عِلْمًا أَفَلاَ تَتَذَكَّرُونَ
Ve hâccehu kavmuhu, kâle e tuhâccûnnî fîllâhi ve kad hedâni, ve lâ ehâfu mâ tuşrikûne bihî illâ en yeşâe rabbî şey’â(şeyen), vesia rabbî kulle şey’in ilmâ(ilmen), e fe lâ tetezekkerûn(tetezekkerûne).
EN AM SÜRESİ AYET 80
TOPLUMU onunla tartışmaya girişti  benimle ALLAH hakkında mı tartışıyorsunuz oysa o bana hakikati dogrudan dogruya gösterdi ben sizin ortak koştugunuz şeylerden hiçbir zaman korkmam rabbim dilemedikce onlar bana hiçbir şey yapamaz rabbim ilimle her şeyi kuşatmıştır artık düşünmez misiniz dedi
EN AM SÜRESİ AYET 81
وَكَيْفَ أَخَافُ مَا أَشْرَكْتُمْ وَلاَ تَخَافُونَ أَنَّكُمْ أَشْرَكْتُم بِاللّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالأَمْنِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ
Ve keyfe ehâfu mâ eşraktum ve lâ tehâfûne ennekum eşraktum billâhi mâ lem yunezzıl bihî aleykum sultânâ(sultânen), fe eyyul ferîkayni ehakku bil emn(emni), in kuntum ta’lemûn(ta’lemûne).
EN AM SÜRESİ AYET 81
SİZ ALLAH ın hakkında size hiçbir delil indirmedigi şeyleri ona ortak koşmaktan korkmaz ken ben sizin ortak koştuklarınızdan nasıl korkarım şu halde iki taraftan hangisi güvende olmaya daha uygundur  eger biliyorsanız söyleyin
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder