19 Mayıs 2015 Salı

[​IMG]

EN AM SÜRESİ AYET 77
فَلَمَّا رَأَى الْقَمَرَ بَازِغًا قَالَ هَذَا رَبِّي فَلَمَّا أَفَلَ قَالَ لَئِن لَّمْ يَهْدِنِي رَبِّي لأكُونَنَّ مِنَ الْقَوْمِ الضَّالِّينَ
Fe lemmâ rael kamere bâzigan kâle hâzâ rabbî, fe lemmâ efele kâle le in lem yehdinî rabbî le ekûnenne minel kavmid dâllîn(dâllîne).
EN AM SÜRESİ AYET 77
BU kez ay dogarken gördügü zaman bu benim rabbim dedi o da batıp gidi verince yemin olsun ki eger rabbim beni hidayete ulaştırmasaydı elbette şu şaşkın topluluktan biri olacaktım dedi
EN AM SÜRESİ AYET 78
فَلَمَّا رَأَى الشَّمْسَ بَازِغَةً قَالَ هَذَا رَبِّي هَذَآ أَكْبَرُ فَلَمَّا أَفَلَتْ قَالَ يَا قَوْمِ إِنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ
Fe lemmâ raeş şemse bâzigaten kâle hâzâ rabbî, hâzâ ekber(ekberu), fe lemmâ efelet kâle yâ kavmî innî berîun mimmâ tuşrikûn(tuşrikûne).
EN AM SÜRESİ AYET 78
GÜNEŞ dogarken görünce benim rabbim bu bu hepsinden daha büyük dedi  oda batıp gidince ey halkım haberiniz olsun ben sizin ortak koştugunuz şeylerden uzagım dedi
EN AM SÜRESİ AYET79
إِنِّي وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِيفًا وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
İnnî veccehtu vechiye lillezî fataras semâvâti vel arda hanîfen ve mâ ene minel muşrikîn(muşrikîne).
EN AM SÜRESİ AYET79
BEN HER DİNDEN VAZGEÇİP SADECE hakka egilerek yüzümü gökleri ve yeri yaratan ( ALLAH a) dön (dür)dümben müşriklerden degilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder