4 Şubat 2015 Çarşamba

Ana Baba Özlemi

Hasret kaldım ana baba yüzüne
Akşam olur uyku girmez gözüme
Diz çökerdim ana dizin dibine
Hasret kaldım o sımsıcak sevgine.

Güneş erite bilir mi bilemem
Buz dağında ayrılığın derdini
Bu hasretlik yetti cana çekemem
harap etti gurbet el gençliğimi.

Gözlerimden yaşlar bir, bir dökülür
Anasız Babasız boynum bükülür
Elbisem hiç yama tutmaz sökülür
Duygularım alıp sılama götürür.
 Sabahın ilk ışıklarında
Üşüyerek kalktım
Etrafıma baktım
Yanımda sen yoktun Baba...

Ekmeklikte bir dilim küflenmiş ekmek
Tezgahın üzerinde 2, 3 zeytin
Onlar senin
Dokunmam onlara Baba...

Okul yeleğim yırtıldı
Herkes gülüp geçiyor
Annem olsaydı dikerdi
Öyle değilmi Baba...

Bilirim sen ağlamama dayanamazsın
Hep gül istersin
Hem anne hem baba olmaya calıssanda
Annem gitti Baba...

Yerini dolduramasan da
Annemi anlat bana
Resimlerine bakayım olmazsa
Cok özledim onu Baba...

Her gece meyhanede sabahlarsın
Kimse görmeden hüngür hüngür ağlarsın
Içkiyi bir kenarda bırakta
Beni annemin kabrine götür Baba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder