18 Nisan 2017 Salı

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu
kasas süresi ayet 31
وَأَنْ أَلْقِ عَصَاكَ فَلَمَّا رَآهَا تَهْتَزُّ كَأَنَّهَا جَانٌّ وَلَّى مُدْبِرًا وَلَمْ يُعَقِّبْ يَا مُوسَى أَقْبِلْ وَلَا تَخَفْ إِنَّكَ مِنَ الْآمِنِينَ ﴿٣١﴾
Ve en elkı asâke, fe lemmâ raâhâ tehtezzu keennehâ cânnun vellâ mudbiran ve lem yuakkıb, yâ mûsâ akbil ve lâ tehaf, inneke minel âminîn(âminîne).
kasas süresi ayet 32
اسْلُكْ يَدَكَ فِي جَيْبِكَ تَخْرُجْ بَيْضَاء مِنْ غَيْرِ سُوءٍ وَاضْمُمْ إِلَيْكَ جَنَاحَكَ مِنَ الرَّهْبِ فَذَانِكَ بُرْهَانَانِ مِن رَّبِّكَ إِلَى فِرْعَوْنَ وَمَلَئِهِ إِنَّهُمْ كَانُوا قَوْمًا فَاسِقِينَ ﴿٣٢﴾
Usluk yedeke fî ceybike tahruc beydâe min gayri sû(sûin), vadmum ileyke cenâhake miner rahbi fe zânike burhânâni min rabbike ilâ fir’avne ve melâihî, innehum kânû kavmen fâsikîn(fâsikîne).
kasas süresi ayet 33
قَالَ رَبِّ إِنِّي قَتَلْتُ مِنْهُمْ نَفْسًا فَأَخَافُ أَن يَقْتُلُونِ ﴿٣٣﴾
Kâle rabbi innî kateltu minhum nefsen fe ehâfu en yaktulûni.
kasas süresi ayet 34
وَأَخِي هَارُونُ هُوَ أَفْصَحُ مِنِّي لِسَانًا فَأَرْسِلْهُ مَعِيَ رِدْءًا يُصَدِّقُنِي إِنِّي أَخَافُ أَن يُكَذِّبُونِ ﴿٣٤﴾
Ve ahî hârûnu huve efsahu minnî lisânen fe ersilhu maiye rid’en yusaddıkunî, innî ehâfu en yukezzibûni.
kasas süresi ayet 35
قَالَ سَنَشُدُّ عَضُدَكَ بِأَخِيكَ وَنَجْعَلُ لَكُمَا سُلْطَانًا فَلَا يَصِلُونَ إِلَيْكُمَا بِآيَاتِنَا أَنتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَكُمَا الْغَالِبُونَ ﴿٣٥﴾
Kâle se neşuddu adudeke bi ahîke ve nec’alu lekumâ sultânen fe lâ yasılûne ileykumâ bi âyâtinâ, entumâ ve menittebeakumel gâlibûn(gâlibûne).
kasas süresi ayet 31
asanı yere bırak onun çevik bir yılan gibi gezindigini görünce arkasına bile bakmadan dönüp kaçtı [ona şöyle denildi] ey musa dön korkma şüphesiz sen güvenlikte olanlardansın 
kasas süresi ayet 32
elini koynuna sok lekesiz bir şekilde bembeyaz çıksın korkudan [açılan] koların beni öldürmelerinden korkuyorum 
kasas süresi ayet 33
[musa şöyle]  dedi  ey rabbim ben onlardan birini öldürdüm [bundan dolayı ] onların beni öldürmelerinden korkuyorum 
kasas süresi ayet 34
kardeşim harun onun dili benden daha düzgün onu benimle beraber beni dogrulayan yardımcı olarak gönder şüphesiz ben onların beni yalanlamalarından korkuyorum 
kasas süresi ayet 35
[ALLAH] kardeşinle seni güçlendirecegiz size bir egemenlik de verecegiz [size verdigimiz ] mucizelerden dolayı onlar size erişemiyecekler  siz ve size uyanlar galip gelenler olacaksınız  dedi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder