17 Nisan 2017 Pazartesi

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu


kasas süresi ayet 26
قَالَتْ إِحْدَاهُمَا يَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَيْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِيُّ الْأَمِينُ ﴿٢٦﴾
Kâlet ıhdâhumâ yâ ebetiste’cirhu inne hayra meniste’certel kaviyyul emîn(emînu).
kasas süresi ayet 27
قَالَ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أُنكِحَكَ إِحْدَى ابْنَتَيَّ هَاتَيْنِ عَلَى أَن تَأْجُرَنِي ثَمَانِيَ حِجَجٍ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِندِكَ وَمَا أُرِيدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَيْكَ سَتَجِدُنِي إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِينَ ﴿٢٧﴾
Kâle innî urîdu en unkihake ihdâbneteyye hâteyni alâ en te’curanî semâniye hıcec(hıcecin), fe in etmemte aşran fe min indike, ve mâ urîdu en eşukka aleyke, se tecidunî in şâallâhu mines sâlihîn(sâlihîne).
kasas süresi ayet 28
قَالَ ذَلِكَ بَيْنِي وَبَيْنَكَ أَيَّمَا الْأَجَلَيْنِ قَضَيْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَيَّ وَاللَّهُ عَلَى مَا نَقُولُ وَكِيلٌ ﴿٢٨﴾
Kâle zâlike beynî ve beyneke, eyyemâl eceleyni kadaytu fe lâ udvâne aleyye, vallâhu alâ mâ nekûlu vekîl(vekîlun).
kasas süresi ayet 29
فَلَمَّا قَضَى مُوسَىالْأَجَلَ وَسَارَ بِأَهْلِهِ آنَسَ مِن جَانِبِ الطُّورِ نَارًا قَالَ لِأَهْلِهِ امْكُثُوا إِنِّي آنَسْتُ نَارًا لَّعَلِّي آتِيكُم مِّنْهَا بِخَبَرٍ أَوْ جَذْوَةٍ مِنَ النَّارِ لَعَلَّكُمْ تَصْطَلُونَ ﴿٢٩﴾
Fe lemmâ kadâ mûsâl ecele ve sâra bi ehlihî ânese min cânibit tûri nârâ(nâren), kâle li ehlihimkusû innî ânestu nâren leallî âtîkum minhâ bi haberin ev cezvetin minen nâri leallekum testalûn(testalûne).
kasas süresi ayet 30
فَلَمَّا أَتَاهَا نُودِي مِن شَاطِئِ الْوَادِي الْأَيْمَنِ فِي الْبُقْعَةِ الْمُبَارَكَةِ مِنَ الشَّجَرَةِ أَن يَا مُوسَى إِنِّي أَنَا اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ﴿٣٠﴾
Fe lemmâ etâhâ nûdiye min şâtııl vâdil eymeni fîl buk’atil mubâraketi mineş şecerati en yâ mûsâ innî enallâhu rabbul âlemîn(âlemîne).
kasas süresi ayet 26
o ikisinden biri babacıgım onu ücüretle tut çünkü tuttugun işçilerin en iyisi [bu] güçlü ve güvenilir [adamdır ] dedi 
kasas süresi ayet 27
[babaları] haberin olsun ben sana bana sekiz sene işçilik yapman karşılıgında şu iki kızımdan birini nikahlamak istiyorum eger bunu on seneye tamamlarsan o da senin [ihsanın olur ] bununla birlikte seni zorlamak istemiyorum inşallah benim dürüst insanlardan oldugumu göreceksin dedi 
kasas süresi ayet 28
[musa] da bu benimle  senin aranda [bir anlaşma ] iki süreden hangisini ödersem bana düşmanlık yok ALLAH konuşup anlaştıklarımıza vekildir dedi 
kasas süresi ayet 29
musa süreyi tamamladıgında ailesiyle birlikte yola çıktı tür dagı yönündenbir ateş gördü ailesine durun ben bir ateş gördüm belki ben oradan bir haber ya da size bir ateş parçası getiririm böylelikle ısınırsınız dedi
kasas süresi ayet 30
orayavardıgında mübarek bölgedeki vadinin sagtarafındaki agaçtan kendisine şöyle seslenildi ey musa şüphesiz ben gerçekten ben alemlerin rabbi olan ALLAH ım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder