19 Ocak 2017 Perşembe

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

PEYGAMBERİNİ SAHABE GİBİ SEVKİ
YAŞADIGIN ÇAGIN SAHABİSİ OLABİLESİN
CÜBELİ ŞABANN

muminun süresi ayet 111
إِنِّي جَزَيْتُهُمُ الْيَوْمَ بِمَا صَبَرُوا أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائِزُونَ ﴿١١١﴾
İnnî cezeytuhumul yevme bimâ saberû ennehum humul fâizûn(fâizûne).
muminun süresi ayet 112 
قَالَ كَمْ لَبِثْتُمْ فِي الْأَرْضِ عَدَدَ سِنِينَ ﴿١١٢﴾
Kâle kem lebistum fîl ardı adede sinîn(sinîne).
muminun süresi ayet 113
قَالُوا لَبِثْنَا يَوْمًا أَوْ بَعْضَ يَوْمٍ فَاسْأَلْ الْعَادِّينَ ﴿١١٣﴾
Kâlû lebisnâ yevmen ev ba’da yevmin fes’elil âddîn(âddîne).
muminun süresi ayet 114
قَالَ إِن لَّبِثْتُمْ إِلَّا قَلِيلًا لَّوْ أَنَّكُمْ كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿١١٤﴾
Kâle in lebistum illâ kalîlen lev ennekum kuntum ta’lemûn(ta’lemûne).
muminun süresi ayet 115
أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّمَا خَلَقْنَاكُمْ عَبَثًا وَأَنَّكُمْ إِلَيْنَا لَا تُرْجَعُونَ ﴿١١٥﴾
E fe hasibtum ennemâ halaknâkum abesen ve ennekum ileynâ lâ turceûn(turceûne).
muminun süresi ayet 116
فَتَعَالَى اللَّهُ الْمَلِكُ الْحَقُّ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْكَرِيمِ ﴿١١٦﴾
Fe teâlallâhul melikul hakku, lâ ilâhe illâ huve, rabbul arşil kerîm(kerîmi).
muminun süresi ayet 117
وَمَن يَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ لَا بُرْهَانَ لَهُ بِهِ فَإِنَّمَا حِسَابُهُ عِندَ رَبِّهِ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الْكَافِرُونَ ﴿١١٧﴾
Ve men yed’u meallâhi ilâhen âhare lâ burhâne lehu bihî fe innemâ hısâbuhu inde rabbihi, innehu lâ yuflihul kâfirûn(kâfirûne).
muminun süresi ayet 118
وَقُل رَّبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ ﴿١١٨﴾
Ve kul rabbigfir verham ve ente hayrur râhımîn(râhımîne).
muminun süresi ayet 111

şüphesiz ben bugün onları sabretmelerine karşılık ödüllendirdim şüphesiz onlar sadece onlar kazananlardır 
muminun süresi ayet 112
[ALLAH ] yer yüzünde kaç yıl kaldınız der
muminun süresi ayet 113
bir gün veya bir günden biraz az kaldık sayanlara sor derler 
muminun süresi ayet 114
gerçekten çok az kaldınız keşke bilseniz buyurur
muminun süresi ayet 115
bizim sizi boşuna yarattıgımızı sizin bize dönmyeceginizi mi sandınız 
muminun süresi ayet 116
ALLAH o gerçek hükümdar ne kadar yücedir ondan başka tanrı yoktur o degerli arşın rabbidir 
muminun süresi ayet 117
kim ALLAH la birlikte başka bir tanrıya onun bu konuda hiç bir delili olmadıgı halde dua ederse onun hesabı rabbi katındadır şüphesiz kafirler kurtuluşa ermezler 
muminun süresi ayet 118
de ki ey rabbim [beni] bagışla [bana] acı sen acıyanların en iyisisin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder