22 Ocak 2017 Pazar

Bizleri Müslüman olarak yaratan, Peygamber ve Sahabe sevgisiyle donatan; Gül Peygambere gönül vermiş, gönül ehli Müslümanlarla tanıştırıp kaynaştıran, Rabbimize hamd olsun (c.c.)-..
Yoluna kurban olduğumuz, hayatına hayran kaldığımız, her şeyini örnek alma çabasına girdiğimiz, Peygamber Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem)’e, O’nun etrafında pervane dönen, Âl ve Ashabına, Etbâına (r.a.) ve onların nurlu ve onurlu yollarını yol edinme gayretinde olanlara da, salât ve selâm olsun. Salât ve selâm olsun…

GÖZLERİM BAKARMIŞ AMA GÖRMEZMİŞ YA RESULALLAH....
Bir sevgili varmış benden öte ama benden içerde bana yakın ama o kadar uzakda ki cennette
ben bilmezmişim onu.Herkez uğruna ağlarken ben başka şeylerle gözlerimi yaşartırmışım. Hem de hiç uğruna. Ne kadar kör ne kadar amaymış gözlerim,affet YA RESULALLAH.
34 Yaş ne demiş şair yolun yarısındayım belkide .Kimbilir belkide bitimindeyim .İçim yanıyor şimdi geçen o behbat zamana geçmişe. Ne trenler kaçırmışım.Nelerrrr kaçırmışım.... Seni kaçırmışım seni............... sevmeyi öğrenenememiş anlayamamışım. Elbette tarihde öğrenecekmişim elbette başka ilimlerde başka başka liderlerde sevebilirmişim ama ya sen ,....SEN BAŞKAYMIŞSIN.BAMBAŞKA....yüzünü görmedim sessini duymadım .ama seni tanıdım çok yakın tanıdım.K,itaplar var ya seni tanıttılar bana.senin gül olduğunu söylediler senin can ,kan olduğunu haykırdılar bana.Şimdi gözbebeklerim senin için doluyorsa kalbim senin için titriyorsa ve boğazım senin için düğümleniyorsa bil ki sana olan aşktandır.RABBİMİN sevgilisi ey güzel kokulu nebisi sen sen sen içimde sen dışımda sen.Affet ya RESULLALAH....
Bir garip yolcuyum yolumu şaşırdım yolumda çok çamur vardı çamura pisliğe bulandım Layık değilim belki şefatin için....ama bak kapına geldim dayandım.Ne olur benimde elimden tut sancağının altına çek .O gün geldiğinde kime sığınayım?
Canım kanım YA RESULALLAH...CANIM SANA FEDA YA HABİBALLAH.N e olur şefat eyle affeyle RESULALLAH
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder