29 Nisan 2015 Çarşamba

[​IMG]



MAİDE SÜRESİ AYET 116

وَإِذْ قَالَ اللّهُ يَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ أَأَنتَ قُلتَ لِلنَّاسِ اتَّخِذُونِي وَأُمِّيَ إِلَهَيْنِ مِن دُونِ اللّهِ قَالَ سُبْحَانَكَ مَا يَكُونُ لِي أَنْ أَقُولَ مَا لَيْسَ لِي بِحَقٍّ إِن كُنتُ قُلْتُهُ فَقَدْ عَلِمْتَهُ تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَلاَ أَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِكَ إِنَّكَ أَنتَ عَلاَّمُ الْغُيُوبِ

MAİDE SÜRESİ AYET 116

ALLAH ( bir şey söyle) dedi ey meryem oglu isa insanlara beni ve annemi ALLAH ın yanında iki ilah edinin diye sen mi söyledin  o şöyle  dedi münezzeh sübhansın ya RAB bana böyle dogru olmayan bir şey söylemek yakışmaz eger ben böyle bir şey söyleseylediysem  sen muhakkak  bunu bilirsin  sen benim içimde olanı da bilirsin oysa ben senin içinde olanın bilmem şüpehesiz sen  görünmeyen bilinmeyen alemleri çok iyi bilensin

MAİDE SÜRESİ AYET 117
مَا قُلْتُ لَهُمْ إِلاَّ مَا أَمَرْتَنِي بِهِ أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ وَكُنتُ عَلَيْهِمْ شَهِيدًا مَّا دُمْتُ فِيهِمْ فَلَمَّا تَوَفَّيْتَنِي كُنتَ أَنتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ وَأَنتَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ

MAİDE SÜRESİ AYET 117
BEN onlara ancak senin bana emrettigin hem benim rabbim hemde sizin rabbiniz olan ALLAH a kulluk edin sözünü söyledim içlerinden bulundugum sürece onlar hakkında şahittim ben onların arasından aldıgında onları gözet leyecek olarak sen kaldın zaten sen herşeye şahitsin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder