12 Nisan 2015 Pazar

571'de bir güneş doğdu                                                                                 
                                                                                                                           
                                                
571' de bir güneş doğdu...
Adı muhammeddir ilk sözü ümmet

Babasıydı Abdullah                                                                                              
Annesiydi Amine
Süt annesi Halime
Doğdu cennet evine  
571' de bir güneş doğdu
Adı muhammeddir ilk sözü ümmet
Bastı 6 yaşına kaldı
Kaldı bir tek başına
Dedesiyle amcası
Hemen kanat gerdiler
571' de bir güneş doğdu
Adı muhammeddir ilk sözü ümmet
40 yaşına gelince
Peygamberlik verildi
Allah birdir deyince
Putlar yere serildi
571' de bir güneş doğdu
Adı muhammeddir ilk sözü ümmet



Sevdim Seni Mabuduma
Sevdim seni Mabuduma, canan diye sevdim
Bir ben değil alem sana hayran diye sevdim
...
Evladı ıyalden geçerek ben ravzana geldim
Ahlakını methetmede Kur'an diye sevdim
Kurbanın olam şahı resul, kovma kapından
Didarına müştak olan yezdan diye sevdim
Mahşerde nebiler bile senden medet ister
Gül yüzlü melekler sana hayran diye sevdim...





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder