3 Mayıs 2016 Salı

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu


taha süresi ayet 11
فَلَمَّا أَتَاهَا نُودِي يَا مُوسَى ﴿١١﴾
Fe lemmâ etâhâ nûdiye yâ mûsâ.
taha süresi ayet 12
إِنِّي أَنَا رَبُّكَ فَاخْلَعْ نَعْلَيْكَ إِنَّكَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى ﴿١٢﴾
İnnî ene rabbuke fehla’ na’leyke, inneke bil vâdil mukaddesi tuvâ(tuven)
taha süresi ayet 13
وَأَنَا اخْتَرْتُكَ فَاسْتَمِعْ لِمَا يُوحَى ﴿١٣﴾
Ve enahtertuke festemi’ li mâ yûhâ.
taha süresi ayet 14
إِنَّنِي أَنَا اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدْنِي وَأَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِكْرِي ﴿١٤﴾
İnnenî enallâhu lâ ilâhe illâ ene fa’budnî ve ekımis salâte li zikrî.
taha süresi ayet 15
إِنَّ السَّاعَةَ ءاَتِيَةٌ أَكَادُ أُخْفِيهَا لِتُجْزَى كُلُّ نَفْسٍ بِمَا تَسْعَى ﴿١٥﴾
İnnes sâate âtiyetun ekâdu uhfîhâ li tuczâ kullu nefsin bimâ tes’â.
taha süresi ayet 11-12
oraya geldiginde kendisine şöyle seslenildi ey musa haberin olsun ben evet ben seni rabbimin hemen ayakabılarını çıkar çünkü sen kutsal vadi tuva dasın
taha süresi ayet 13
ben seni seçtim vahyi edilecek olanı dinle 
taha süresi ayet 14
şüphesiz ben ALLAH ım benden başka ilah yoktur onun için bana ibadet et beni hatırlamak için namaz kıl 
taha süresi ayet 15
çünkü kıyamet vakti elbette gelecektir her nefes yaptıgının karşılıgını  görsün  diye ben onu gizliyorum 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder