18 Aralık 2015 Cuma




NUR YÜZLÜ GÜL KOKULU EFENDİME

 

                                                Bismillahirrahmanirrahim ;

             Selam sana ey Allah’ın sevgilisi , selam sana gül kokulu efendim , selam sana Müslümanlara doğan güneş ;

                Kaç yüzyıl geçti ümmetine veda edeli , ne zorluklar ne kanlar döküldü . Din yoluna  kaç şehit verdik. Yıllar , asırlar ardı ardına birikmiş olsa da ,şefkatin gülen yüzün , yüreğinin yumuşaklığı ve bizlere yol gösterici olarak teslim ettiğin Kur’an-ı Kerim   ellerimizde. Senin o mübarek gözlerinin baktığı  sayfalara bizim de bakabildiğimiz için  Yüce Allah ‘ a binlerce kez şükürler olsun…

         Efendimiz  ; asırlar önce cennet için, salih amel için koşturan ümmetinin artık çoğu  GÜNAHKAR .. .Sizi üzen davranışlar kol geziyor. Bir  avuc toprağa kardeş kardeşin canına kıyıyor , artık helale harama değil , cebe girene boğazdan gecene  bakılıyor.  Üzülme ya Rasülullah . 632’den  beri  bedenin ,sesin   aramızda  değil.Allah’a döktüğün göz yaşlarının son bulup vuslata eriştiğin günden beri ümmetin   kötülüğe karıştı, nefsini dinler oldu .İnsanların dili  Allah derken eli, gönlü harama uzanır oldu. Ümmetinin bir kısmı sana ve cennete uzak ,Allah’a inkar davranışlarla şeytanın tuzaklarına yem olup günaha boğuluyor . Keşke yanımızda olsan ve ümmetini şu şeytanın bataklığından kurtarsan . Biz cehennemde  bir yudum suya muhtaç iken bizlere su vermeye gelir misin  ya Nebi ! 

       Kıskanıyorum efendim . Senin Aişe’n , senin Fatıma’n ,senin Bilal’in , Ömer’in Zeyd’in senin için hizmetler etmiş , dizlerinin dibinde yaşamış , o muazzam sesini gül yüzünü  görüp severken bizler göremediğimiz için  kıskanıyorum. Keşke sen namaz kılarken başından dökülen pislikleri temizleyen ben olsaydım Rasülum .Keşke o sahabeler gibi önünüzde diz çökerek şehadet getirenler arasında ben de olsaydım efendim . Merhamet kokan , şefkatli, yumuşak ellerini başlarımıza , saçlarımıza sürsen. Gül kokun içimize işlese , attığın her adımda , söylediğin her güzel sözünde manalar arasak .O güler yüzüne, bizler için o her damlası değerli yaşlar akıtan, o güzel gözlerine bakamasak, seni üzecek , o şefkatli yüreğine üzüntü verecek günahlarda yüzdüğümüz için vicdan azabı duysak … Keşke ;  uykularımız kaybolsa, gecemiz gündüzümüz , elimiz, dilimiz , kalbimiz  Allah’a zikir için , günahlarımızın affı için , senin yoluna , bizleri yaratan , nimetler veren , dualarımızı işiten alemlerin Rabb’i için uğraşsa…

                   Cennet aşkını , Allah aşkını gönüllerimize aşılasan . Dünyalık aşkları , menfaatleri , zaafları , istekleri , uğraşları silip atmamıza yardım etsen . Yeniden ümmetinin solan güllerini canlandırsan , dokunduğun el, bastığın toprak ,baktığın sema , geçtiğin yollar her yer ‘ALLAH’ diye inlese.. Tekrar ümmetinle olsan … Ey Rasülum , ümmetin açan en güzel gülü ,  alemlerin Allah aşkı ile nurlanmış nebisi , her ne kadar bedenen yanımızda olamasan da , bizleri senin yolundan ,  Kur’an ‘ın yolundan , İslam’ın , Müslümanlığın , imanın yolundan ayırma  !  Bizleri yalnız bırakma !

                Varlığını,  şefkatini ,  merhametini,  sevgini ,  aşkını yüreklerimize nakış nakış  işle! Mahşer günü , o büyük gün  şefaatinden mahrum bırakma ya rasülullah !  Şefaatine muhtacız efendim , bizleri şefaatinden   mahrum  etme efendim ! Cennetin köşklerinde , ırmaklarında , şerbetli sularında , tüm ‘ÜMMET-İ MUHAMMED’ ile birlikte olmak için bizleri Allah’a yönelt!  Şu dünyalık zevklerimizden , günahlarımızdan kurtulmamız için bizleri yalnız bırakma efendim !  Bu imtihan için  geldiğimiz  sahte hayata kendimizi kaptırmamıza engel olun efendim..! Bu aciz günahkar  artık hevesi dünyalık olmaya düşmüş ümmetinin insanları için ahiret günü yüce Mevla’ya duada bulunur musun ey Muhammed (sav.)?

             Bizleri o bin yıl önceki   Hz. Hamza , Hz. Ebu Bekir , Enes b. Malik ve Hz. Hatice annemiz gibi , senin o masumiyet dolu sevgini bir nebze de olsa geçirmiş kimseler olmamız için bizi yalnız bırakma ,  selametten ayırma , Allah yolundan alıkoyacak  işlerden uzak durmamız için  yardımcı ol !

           Sen şimdi  yoksun   ama emanetin hep bizimle . İçin rahat olsun  rasülum, Yokluğunda Kur’an-ı  Kerime ,  hadislerine sarıldık. Hep öğrettiklerin ,emanetlerin yollarımıza ışık tutuyor . Senin gözlerinin değdiği yere değen   gözlerimiz seni arıyor.  Senin gözyaşlarının aktığı satırlara bakıyoruz . Yokluğunda gözyaşı döküyoruz . Hiç göremesek  de seni bir gün göreceğimiz için seni görmüş gibi seviyoruz , Mekkeli yetim kız çocuğu gibi seviyoruz efendim her gün senin gülen yüzünü görmeye, oyun oynamayı bırakıp gelecek kadar  seviyoruz.

            Torunların gibi seviyoruz, sen   secdede  iken mübarek   omuzlarına  atılıp oynayacak  kadar . Allah’ın rahmeti için dua istiyoruz senden gül kokulumuz .  Cennette sana ve ümmetine kavuşmak dileğiyle peygamberim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder