9 Aralık 2015 Çarşamba

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu

HUD SÜRESİ AYET 26
أَن لاَّ تَعْبُدُواْ إِلاَّ اللّهَ إِنِّيَ أَخَافُ عَلَيْكُمْ عَذَابَ يَوْمٍ أَلِيمٍ
En lâ ta’budû illâllâhe, innî ehâfu aleykum azâbe yevmin elîm(elîmin).
27
فَقَالَ الْمَلأُ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن قِوْمِهِ مَا نَرَاكَ إِلاَّ بَشَرًا مِّثْلَنَا وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلاَّ الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَى لَكُمْ عَلَيْنَا مِن فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ
Fe kâlel meleullezîne keferû min kavmihî mâ nerâke illâ beşeren mislenâ ve mâ nerâkettebeake illâllezîne hum erâzilunâ bâdiyer re’yi, ve mâ nerâ lekum aleynâ min fadlin bel nezunnukum kâzibîn(kâzibîne).
28
قَالَ يَا قَوْمِ أَرَأَيْتُمْ إِن كُنتُ عَلَى بَيِّنَةٍ مِّن رَّبِّيَ وَآتَانِي رَحْمَةً مِّنْ عِندِهِ فَعُمِّيَتْ عَلَيْكُمْ أَنُلْزِمُكُمُوهَا وَأَنتُمْ لَهَا كَارِهُونَ
Kâle yâ kavmi e raeytum in kuntu alâ beyyinetin min rabbî ve âtânî rahmeten min indihî fe ummiyet aleykum, e nulzimukumûhâ ve entum lehâ kârihûn(kârihûne).
29
وَيَا قَوْمِ لا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مَالاً إِنْ أَجْرِيَ إِلاَّ عَلَى اللّهِ وَمَآ أَنَاْ بِطَارِدِ الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّهُم مُّلاَقُو رَبِّهِمْ وَلَكِنِّيَ أَرَاكُمْ قَوْمًا تَجْهَلُونَ
Ve yâ kavmi lâ es’elukum aleyhi mâlâ(mâlen), in ecriye illâ alâllâhi ve mâ ene bi târidillezîne âmenû, innehum mulâkû rabbihim ve lâkinnî erâkum kavmen techelûn(techelûne).
30
وَيَا قَوْمِ مَن يَنصُرُنِي مِنَ اللّهِ إِن طَرَدتُّهُمْ أَفَلاَ تَذَكَّرُونَ
Ve yâ kavmi men yansurunî minallâhi in taradtuhum, e fe lâ tezekkerûn(tezekkerûne).
HUD SÜRESİ AYET 26
ALLAH tan başkasına ibadet etmeyin ben size acı veren bir günün azabının gelmesinden korkuyorum
27
hakında inkar edenlerin ileri gelenleri biz senin yalnızca bizim gibi bir insan oldugunu görüyoruz sana uyanların da ancak basit görüşlü en aşalıklarımızın oldugunu görüyoruz sizin bize fazladan bir üstünlügünüzün oldugunu da görmüyoruz hatta sizin yalancı oldugunuzu zannediyoruz dediler
28
(onlara cevapolarak şöyle ) dedi ey halkım söyleyin bakalım eger ben rabbimden gelen bir delil üzerindeysem bir de bana onun katından bir rahmet gelmişse size ise onu görecek göz verilmemişse  istemediginiz halde biz sizi ona zorlayacak mıyız
29
ey halkım ben buna karşı  sizden bir mal istemiyorum benim ecirim ancak  ALLAH a  aittir  ben o iman edenleri kovacak degilim elbette onlar rablerine kavuşacaklar ancak  ben sizin cahillik eden bir topluluk oldugunuzu görüyorum
30
ey halkım eger ben onları kovarsam ALLAH ın azabından benim kim kurtaracak düşünmez misiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder