14 Eylül 2017 Perşembe

besmele görselleri ile ilgili görsel sonucu



LOKMAN SÜRESİ AYET 14
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ وَهْنًا عَلَى وَهْنٍ وَفِصَالُهُ فِي عَامَيْنِ أَنِ اشْكُرْ لِي وَلِوَالِدَيْكَ إِلَيَّ الْمَصِيرُ ﴿١٤﴾
Ve vassaynâl insâne bi vâlideyhi, hamelethu ummuhu vehnen alâ vehnin ve fisâluhu fî âmeyni enişkurlî ve li vâlideyke, ileyyel masîr(masîrun).
lokman süresi ayet 14
Biz insana anne babasına (bakmasını) emrettik annesi (hamileligi sırasında ) onu güçlüklerele (karnında ) taşıdı onun sütten kesilmesi iki sene içindedir ( insana şöyle dedik ) (bunlar) bana şükredesin anne ve babana da teşekküredesin diyedir dönüş banadır 
lokman süresi ayet 15
وَإِن جَاهَدَاكَ عَلى أَن تُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا تُطِعْهُمَا وَصَاحِبْهُمَا فِي الدُّنْيَا مَعْرُوفًا وَاتَّبِعْ سَبِيلَ مَنْ أَنَابَ إِلَيَّ ثُمَّ إِلَيَّ مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ ﴿١٥﴾
Ve in câhedâke alâ en tuşrike bî mâ leyse leke bihî ilmun fe lâ tutı’humâ ve sâhibhumâ fîd dunyâ ma’rûfen vettebi’ sebîle men enâbe ileyye, summe ileyye merciukum fe unebbiukum bi mâ kuntum ta’melûn(ta’melûne).
lokman süresi ayet 15
eger o ikisi senin bilmedigin bir konuda bana ortak koşmakiçin ugraşırlarsa  onlara itaat etme dünyada onlara güzelcedavran  bana gönülden yönelenin  yolunu tut sonra dönüşünüz  banadır ben de size yaptıklarınızı haber verecegim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder