26 Kasım 2014 Çarşamba

32 ALLAH ım efendimiz MUHAMMED e öncekiler ( resüller  nebiler ve ümmetlere )arasında salat eyle
ALLAHIM efendimiz MUHAMMED e sonrakiler ( kıyamete kadar gelecek olan ümmetler )arasında  salat eyle  ALLAHım  efendimiz  MUHAMMED e nebiler arasında salat eyle ALLAH ım  efendimiz MUHAMED e mele-i a ladan ( mertebelerini  en üstün olan melekler  mukarrebin  rühaniyyün nüraniyyün  arşiyyün arasında) kıyamet gününe kadar salat eyle
33 ALLAHım efendimiz MUHAMMED e (cennetteki derecelerin en üstünü olan ) vesile makamını fazileti şerefi ve  büyük mertebeyi ihsan eyle
34 ALLAH ım görmediğim halde efendimiz  MUHAMMED e iman ettim cennetler içerisinde onu görmekten beni  mahrum eyleme  kendisi ile sohbet etmeyi bana nasip eyle beni onun dini (islam ) üzere öldür içtikten sonra asla susuzluk hissetmeyeceğimiz içimiz rahat insanın içine sinen ve doyurucu olan  havzından bana da içir şüphesiz sen her şeye gücü yetensin  ALLAH ım
35 ALLAH IM efendimiz MUHAMMED in ruhuna hürmet ve selamımı ulaştır
36 ALLAH IM efendim MUHAMMED e kendisini görmeden iman ettiğim gibi cennetlerde onun cemalini görmekten beni mahrum eyleme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder