23 Temmuz 2013 Salı

SELAMUN ALEYKÜM DOSLAR :
 ÖLÜMÜN DEHŞETİ . HASAN basri rh a in rivayetine göre  rasülullah sav ölümün  onunu verdigi elem ve dehşeti şöyle tarif etmiştir  ölümün verdigi acı üç yüz kılıç darbesi  kadardır  hazreti peygamber sav e  ölümün verdigi acıyı sordular  buyurdularki  en kolay ölüm yüne batmış pıtıragı  çıkarmak gibidir  yüne batmış pıtırak bazı parçaları koparmadan çıkarmı hiç  yine rasüllullah sav  yatmakta olan bir agır hastayı ziyaretinde bulunduki  onu neye duçar oldugunu ben biliyorum  şu anda onu bütün damarları ölümün verdigi şidet acıyı hisediyor  yarabi ölümün verdi acıyı hisederken bile hep dilimde buolsun yarabi LAİLLAHE İLLALAH MUHAMMEDE RESÜL ULLAH EŞHEDÜ ENLA İLLAHE İLLALAH VE EŞHEDÜ ENNE MUHAMMEDE RESÜL ULLAH ALLAH ALLAH ALLAH OLSUN SANA SONSUZ HAMDU SENALAR OLSUN YARABİ BENİ UNUTMAYARABİ ÖLÜMÜN DEHŞETLİ ANINDA ŞEYTANLA BAŞ BAŞA BIRAKMA BENİ VE TÜM DOSLARIMI YARABİ AMİN hz ali kerem v  müminleri savaşa teşfik ederken şöyle derdi  eger düşmanlarınızı öldürmeseniz  siz ölürsünüz  nefsimi elinde tutan allaha yemin ederimki  bin kılıç darbesi benim için yatagımda ölmekten benimiçin daha  hafiftir  evzai rh a  şöyle der  bize gelen bilgilere göre ölmüş kişi  kıyamet günü tekirar dirilip  kabirden çıkarılıncaya  kadar ölüm acısı hiseder  şeddad b evs derki  mümin için  dünya ve  ahiretin en korkunç hadisesi ölümdür  ölümün acısı testereile biçilme  makas ile dogranma  ve tencerede kaynatılmanın verdigi acıdan daha şidetlidir  eyer ölmüş bir kişi dünyaya dönderilirse  ve ölümün verdigi acıyı anlatsaydı  insanlar  ne yaşayıp eylenmekten nede uykudan  bir zevk alırdı nede tat alırdı

ZEYİT B ESLEM  babasından şöyle nakleder  eger mümin kişi ameliyle  yükse derece  elde etmemiş ise  onu için ölüm acısı ve dehşeti artırılır  bu sayede ameliyle elde edegmedigi cennete  yüksek dereceler elde edilmesi saglanır yarabi beni amelimledeyil senin rahmetinle beni ve doslarımı cennete koy yarabi amin  eyer bir kafir dünyada iyi şeyler yapmış ise  dünyadaiken  bütün iyiliklerini karşılıgını  görerek dogruca  cehendeme gitmekiçin ölüm kolaylaştırılır kendisine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder