14 Mayıs 2013 Salı

SELAMUN ALEYKÜM BENİ TAKİP EDEN ARKADAŞLARA KARDEŞLERE KAVUŞTURAN ALLAHIMA HAMDU SENALAR OLSUN SELAT VE SELAMUN ALEYKÜM ALLAHIN RESÜLÜNE VE TÜM MÜSLÜMANLARIN ÜZERİNE OLSUN İNŞALLAH
                                       ALLAH RESÜLÜNÜ  BENİ  ÖRTÜNÜZ                                                            
ilahi vahye muhatab olmanın verdiyi heycan ve haşyetle titireyen allah resülü magradan çıktı ve mekkeye dogru haraket etti ( bastın yerlere kurbanım ya resül ullah ayagını tozuna kurbanım senin bastıgın yerde taş olaydım kapında bekci duraydım ben sana aşıkım ben ya resül ullah ) yolda bir çok gariplikle karşılaştı  dag taş ve agaçlar eselamu aleyke ya resülullah diyerek onu selamlıyor ve yüksek vazifesinden dolayı tebrik ediyorlardı  evine varan peygamber efendimiz karşılaştıgı hadisenin azametini haşiyeti karşısında adeta konuşamaz hale gelmişti  kendisini merak içinde karşılıyan vefakar zevcesi hatice  i kübra  ya sadece beni örtünüz beni örtünüz beni örtünüz diye bildi sadık zevce bu emri alınca yüzündeki başkalıgı sezmesine ragmen hiç birşey sorma cesaretini göstermeden  kainatın efendisini  şefkat ve hürmetle yatagına yatırdı ve üstüne örtüler örttü hirada yanlızlık arayan fahri alem şimdide evinde ruh ve düşünceleriyle baş başa idi bir müddet sonra uyandılar bir nebze olsun rahata  ve sukünete kavuştukları belli idi  hatice i kübra ya başından geçenleri oldugu gibi anlattı ve ekledi korkuyorum ey hatice bana bir zara gelmesinden korkuyorum resülü zişan efendimizin bu sözleri kesin olarak ebedi devlet ve şerefli memuriyete nailiyet hususundaki itminan bulunma arzusundan geliyordu ancak bir peygamber hemde enşerefli peygamber  ilk zevce oolacak kadar yüksek bir kabiliyet anlayış ve basirete sahip hz hatice her halinden son derece emniyet duydugu zevci kainatın efendisinin itiminat arzusunu şu sözlerle teyit eti hiç bir korku ve endişe duymana sebeb yok hiç üzülme allah senin gibi bir kulunu hiç bir zaman utandırmaz ben biliyorum ki sen sözün dogrusunu  söylersin emanete riayet edersin  akrabalarına yakın alaka gösterirsin komşularına nazik ve mişfik davranırsın  fakirlere yardım elini uzatırsın gariplere evinin kapısını açıp onları misafir edersin ugradıkları felaket ve musibetlerde halka yardım edersin ey amcamın oglu  sebat et vallahi ben seni  bu ümetin  peygamber olacagına ümit ederim   İNŞALLAH DEVAM EDECEK BUNDA SONRAKİ KONUMUZ VARAKA NEDEDİ  ALLAHIN SE LAMUN ALEYKÜM ÜZERİNİZE OLSUN ALLAH EMANET OLUN DOSLAR ÜMETLER    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder