24 Temmuz 2017 Pazartesi

yarabbim kapına geldim kuluk yapamadım afına geldim lütfuna sıgındım hinayetine geldim kapına gelmeye yüzüm de yok ama kafirler zalimler senin doslarının öldürüyorlar bunun karşısında sesiz kalmamak duvaya geldim sen in haberin olmadan hiçbir yaprak bile düşmez oynamaz yarrabim zalimler kafirler ordusu bir olmuş mescidi aksayı müslümanları katlediyorlar ve onların karşısına öyle bir ordu çıkarki selin lütfunla senin izninle yerle bir etsin ALLAH hım kafirlere israyili ve yandaşlarını amerikayı ve bunlara destek veren düm siyonisleri pekakayı ve yandaşları ALLAH ve peygamber düşmanlarını kahar isminle kahru  perişan eyle ALLAH hım bunlar azdı çıgrından çıktı lar ALLAH ım ne olur müslümanları türkiyenin çatısı altında toplanmayı nasib eyle kalplerine imanın nuruyla türkiye çatısı altında topla islamı türkiyenin çatısı altından sancagını tekirar kaldırt ALLAH hım müslüman lara yardım et müslümanlara birlik ver müslüman lara dirlik ver mazlumların kuran ve peygamberimin kuran ismiazam hörmetine ALLAH hım amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder